.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
٢ عضو شورای شهر دیگر به اتهام زمین خواری دستگیر شدند
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری وبازداشت دو عضو شورای شهر مهاباد و دو نفر از کارمندان شهرداری این شهر به اتهام شکل گیری باند سازمان یافته برای تملک اراضی ملی خبر داد.
٢ عضو شورای شهر دیگر به اتهام زمین خواری دستگیر شدند

ناصر عتباتی در این باره افزود: تعدادی از اعضای شورای شهر مهاباد به صورت باندی وسازمان یافته با همکاری تعدادی از کارکنان شهرداری این شهر اقدام به سند سازی برای تملک اراضی ملی و دولتی می کردند که با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و قضایی با هماهنگی اداره اطلاعات و دادستانی مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.

 

عتباتی ادامه داد : در این رابطه دو عضو شورای شهر و دو نفر کارمند شهرداری با صدور قرار قانونی بازداشت وروانه زندان شدند وتحقیقات در خصوص موضوع و دیگر افراد دخیل همچنان ادامه دارد.

 

رئیس دادگستری استان با هشدار جدی به غارتگران حقوق عامه و بیت المال تاکید کرد: پرچم فساد ستیزی در دستگاه قضایی استان برافراشته هست و اجازه کوچکترین دست درازی وتجاوز به حقوق بیت المال و مردم را به این سوداگران نخواهیم داد و بدانند که عقوبت سختی در انتظار مخلین نظم جامعه وچپاولگران حقوق مردم هست.

 

گفتنی است؛ تابستان سال قبل در پی دستگیری ۶ عضو شورای شهر، ۱۱ نفر از کارمندان شهرداری مهاباد، ۲ نفر از کارمندان راه و شهرسازی و یک نفر از کارمندان فرمانداری مهاباد به اتهام مالی در پرونده فساد شورا و شهرداری، ۶ عضو  شورای اسلامی شهر مهاباد در حبس، استعفا دادند و با استعفای ۲ عضو علی‌البدل نیز، شورای اسلامی دور پنجم شهر مهاباد کلا منحل شد.

 

شورای دور ششم نیز به تازگی چهل و پنجمین شهردار این شهر را انتخاب کرده بود و اخیرا دو تن از اعضای آن دستگیر شده اند./ 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.